Välkommen till information om våra veteranlag
Svenska Bordtennisförbundet är indelat i olika distrikt. Vi ligger i norra delen av distriktet  Sydöstra Götalands BTF.  I distriktets norra del finns det 3 serier/divisioner (A-C) med veteranlag. När man har fyllt 60 år så har man rätt att delta i ett sådant lag. KFUM deltar säsongen 2023/2024 med 4 lag - Ett lag i högsta serien dvs A, två lag i serie B och ett lag i serie C. Resultat från dessa serier finns längst upp till vänster på  https://bordtennis.org/.  Våra spelare finns också på svenska förbundets datarankinglista. Vanligtvis så visas rätt datum för senaste listan. Klicka nu på Sök. Därefter visas våra veteraners ranking. (Rankingen ändras varje månad så om fel månad visas så ändra till rätt månad och klicka sedan igen på Sök.)

Våra 4 veteranlag tränar vanligtvis varje vecka med start på följande tidpunkter:
Måndagar kl. 09.00
Onsdagar kl. 09.00
Fredagar kl. 13.00

Ibland har vi hemmamatcher i serien och då är träningen inställd.

Träning för icke seriespelande veteraner sker onsdagar kl. 11 och fredagar kl. 10.

Kommande aktiviteter
Inga aktiviteter inbokade